Saturday 7 June 2008


မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ
တိမ္တိုက္တို႔သည္ လြင္႔ေမ်ာေနမည္
ရည္ရြယ္ရာမဲ႔ျခင္းက တိမ္တိုက္ေတြလား
ကၽြန္ေတာ္လား
ကၽြန္ေတာ္မသိခဲ႔တဲ႔ ဘဝနဲ႔ ဘဝမသိခဲ႔တဲ႔ကၽြန္ေတာ္ၾကား
အလြဲလြဲ အေခ်ာ္ေခ်ာ္နဲ႔ စ
အလြဲလြဲ အေခ်ာ္ေခ်ာ္နဲ႔ ဆံုး
ကၽြန္ေတာ္အၿမဲမုန္းရမယ္႔သူက
ဒီတိမ္တိုက္ေတြပဲလား
ကၽြန္ေတာ္လား

zeroallzero@googlemail.com

No comments: